niedziela, 21 kwietnia 2013

70

Dziś mam do pokazania mały prezent niespodzianke ,który skończyłam wczoraj robić na 70 urodziny.
Jest to 70 zrobione z kwiatków serwetkowych.
Niestety nie pokaże wam wszystkich zdjęć a dokładnie zdjęć jak robi się takie kwiatki tylko dlatego, że jak robiłam kwiatki to zapomniałam o zdjęciach a teraz nie bardzo mam czas żeby dorabiać dla was te zdjęcia.
Kwiatki mocowałam na stelażu z deski oczywiście wycięte 70.
Kwiatki są normalnie beżowe ale ja moje pomalowałam złotym sprajem.
Mam nadzieje, że wam się spodoba efekt końcowy.
Mi się podoba i mam nadzieje, że solenizantowi który dostanie tą 70 również się spodoba :)
Dajcie znać jak wam się podoba taki prezent lub poprostu ozdoba na sale.


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł i widać, że ciężko pracowałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.styl-moda-i-uroda.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w chwili obecnej robie taką 50 na złote wesele.

      Usuń