piątek, 13 marca 2015

Recenzja eye-liner Avon

Przy moim ostatnim zamówieniu z Avonu zamówiłam sobie eyeliner Mega effects.



Jest to eyeliner w pisaku i zastanawiałam się jak on się sprawdzi do tej pory wszystkie eyelinery, które używałam były w żelu i sprawdzały się bardzo dobrze.

Opakowanie jest bardzo fajne zwężenie po środku jest bardzo praktyczne do trzymania w dłoni.
Pisak daje możliwości robienia szybko ciękiej jak i grubej kreski.

Jest trwały i nie rozciera się a zarazem przy demakijażu szybko się zmywa, żaden z leinerów tego nie potrafil i to jest jego wielkim plusem.
Czas zuzycia to 6 miesięcy.
Jestem pewna że kolejne opakowanie kupie z miłą chęcią i napewno będę go polecać.
Cena jaką ja za niego zapłaciłam w Niemczech to 7,49 €
Cena warta wedłóg mnie i nie są to pieniądzę wyrzucone w błoto.

Jeśli używałyście już ten eyeliner napiszcie jakie są wasze odczycia chętnie poczytam co wy myślicie onim i czy tak jak ja uwielbiacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz