poniedziałek, 22 czerwca 2015

Test TOP COAT MATTE

Dziś mam dla was Top Coat z Avon spodobał mi się już na zdjęciach w katalogu, ale nie byłam pewna czy aby natepwno efekt będzie taki jakiego się spodziewałam.

Jako baze pod lakier używam Base Coat z Manhattan jestem z niej bardzo zadowolona i napewno kupie kolejną butelke jak tylko zużyje tą. Lakierem dziś jest Avon GEL finish w kolorze DAZZLE PINK. No i Top Coat z Avon i Manhattan.

Lakieru musiałam nałożyć dwie warstwy i wtedy krycie jest dla mnie odpowiednie,lakier ma w sobie lekkie drobinki i jest delikatny co mi bardzo odpowiada.
Top Coat Matte spoełnił moje oczekiwania nie jest on jak większość Top Coat przeźroczysty a perłowy efekt matu ukazuje się na paznokciach bardzo szybko i efekt mi się podoba.

Efekt widoczny na zdjęciu mi się podoba i chętnie będe po niego sięgać.
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. 

A wy jakie lakiery lubicie najbardziej matowe czy błyszczące?


3 komentarze:

  1. Nie przepadam za matowymi paznokciami, zdecydowanie bardziej wolę błyszczące. Poza tym nie umiałam się malować tym top coatem robił mi dziwne smugi na lakierze kolorowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię matowych paznokci, o wiele bardziej wolę piękną, "mokrą" taflę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne są matowe paznokcie

    OdpowiedzUsuń