środa, 27 maja 2015

Baza pod cienie.

Pora na baze pod cienie uwielbiam ją baza z firmy Avon.

Kremowa konsystencja jest rewelacyjna baza rozciera się na powiece rewelacyjnie i wyrównuje koloryt skóry na powiece.

Jest to moje drugie opakowanie poprzednia baza straciła date ważności zanim ją zużyłam no i szybko zaczeła się robić trudna w aplikacji.
Z tą bazą pokochałam się od pierwszego użycia i spewnością gdyby nie to że jakiś czas miałam detoks makijażowy to poprzednie opakowanie napewno bym je zużyła.
Słoiczek powinien być zużyty wciągu 12 miesięcy od otwarcia.
Spewnością zakupie kolejne opakowanie i szczerze tą baze moge polecić.


Dajcie znać czy posiadacie lub używałyście tej bazy  a może macie inne godne polecenia.
Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Z Avonu bazy nie miałam, ale moja koleżanka jej używa i lubi :) Literówka Ci się wkradła - "ważności" powinno być :)

    OdpowiedzUsuń