wtorek, 19 maja 2015

Denko 04.2015

I kolejny miesiąc minoł w zawrotnym tępie. W kwietniu nie było zbyt wiele zużytych kosmetyków, ale dużo z nich jest na wykończeniu i pojawia się w następnym poscie.

Dziś zaczniemy od żelu pod prysznic z firmy Balea, które są moimi ulubionymi żelami ten jest z edycji limitowanej o nazwie Paradiese Beach fantastyczny zapach kokosu i annanasa. Ja uwielbiam zapach kokosu więc ten przypadł mi bardzo do serca.

Pora na odżywkę do włosów z Alverde pisałam już o niej  (TUTAJ). Napewno zakupie kolejne opakowania i kolejne już jest w użyciu szczerze mogę powiedzieć póki będzie ona w sprzedaży będę ją kupować.


Pora na krem do twarzy cały czas szukam idealnego i czekam na przyjazd mojej mamy w sierpniu bo przywiezie mi jak narazie mój ulubiony krem z Avonu z seri ANEW 25+ w Niemczech tej seri nie opłaca się kupować ponieważ wychodzi ona dużo drożej, ale to nie o tym kremiemiałam pisać teraz uzywalam kremu z Balea AQUA bardzo fajny krem o lekkiej konsystencji używałam go zarówno na dzień i na noc. Cena nie jest wysoka bo to tylko około 3 Euro.
Niestety w kwietnu mało udało mi się zużyć kosmetyków, ale w maju jest ich więcej. 
Zapraszam do komętowania i podzieleniu się ile wam udało się zużyć kosmetyków. 
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam produktów balea bo nie bardzo mam do nich dostęp, ale mają bardzo dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem niektóre z produktów Balea są dostapne w sklepach internetowych a jesli bedziesz w czechach slowacji lub w niemczech to wejdz do dm pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne kosmetyki posiadam żel :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zapachy letniej limitowanki Balea są rewelacyjne.

      Usuń
  3. Nie miałam żadnej z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń