niedziela, 24 maja 2015

Spray przedłużający makijaż z Avon

Zawsze denerwowałam się gdy tylko miałam iść na dłuższe a ważniejsze wyjście i zastanawiałam się czy mój makijaż wytrzyma nawet w pracy gdy były cieplejsze dni zastanawiałam się czy mój makijaż da rade.

Długo zastanawiałam się nad kupnem tego sprayu i wkońcu natrafiła mi się okazja i promocja w avon dwóch prodóktów za 7 euro.
No i gdy już otrzymałam paczke i wziełam ten spray do ręki to zastanawiałm się czy będzie się on tak sprawdzał jak oczekiwałam.
Może trwałość makijażu nie jest rewelacyjna ale ja widze że mój makijaż wytrzymuje dłużej niż bez tego sprayu.
Użycie też jest proste bo to wystarczy wyciągnąć ręke i spryskać twarz nie ma po nim żadnego rozświetlenia jak niektórzy mogliby oczekiwać mi to akurat nie przeszkadza.
Czas na zuzycie tego produktu to 12 miesięcy, ja uzywam go regularnie ale jak na razie jest on bardzo wydajny.
Jeśli nie zapoznam się w między czasie z innym takim produktem to pewnie go ponownie zakupie.

Jestem ciekawa czy wy też uzywacie takich produktów i jak wam się sprawdzają a może polecicie mi wasze ulubione produkty do przedłużania trawłości makijażu.
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

3 komentarze:

  1. mam ją ale rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich produktów, nie potrzebuję ale skoro się sprawdza to niech służą potrzebującym! :))

    OdpowiedzUsuń